Všeobecné obchodní podmínky 

Základní ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb IČ: 75584221 na straně jedné a kupujícím / uživatelem poskytovaných služeb (dále jen klient) a návštěvníkem provozovny na straně druhé.
  • Služby jsou poskytovány na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem, a to k tomu účelu vhodných prostorách např. u klienta, spolupracujícího subjektu, nebo v provozovně Ozdravné centrum SAORA, II. P. č.dv. 21, ul. Spojenecká 123, Trutnov, IP: 1009704982 (dále jen provozovna).
  • Popis jednotlivých služeb, seminářů, kurzů nebo přednášek (dále jen akce) jsou uvedeny ZDE, nebo na www.ajurvedatrutnov.webnode.cz. či www.saora.webnode.cz.
  • Objednáním konkrétní služby, termínu, přihlášením na akci a nákupem permanentky nebo dárkového poukazu projevuje klient svůj souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Poskytování služeb

Objednání

  • Objednávka a čerpání služby nebo účast na akci je dobrovolná.
  • Klient je v celém průběhu čerpání služby nebo akce za sebe odpovědný. Pokyny poskytovatele služby nebo lektora jsou pouze návrhy, kterými se klient řídí podle vlastního uvážení.
  • Termín návštěvy k čerpání služby je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky. Dohodnutý termín je závazná objednávka. Poskytovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta (u klienta) rezervuje příslušný čas a kapacitu.
  • Pokud není u konkrétní akce stanoveno jinak:
  • nárok na účast na akci vzniká po uhrazení stanovené ceny / zálohy,
  • teprve po zaplacení zálohy a přijetí potvrzení o úhradě organizátorem nebo lektorem bude zájemce závazně na akci přihlášen.
  • Místo pořádání akce může být dodatečně změněno. Uskutečnění akce může být z vážných důvodů ze strany pořadatele zrušeno. V tomto případě, se zálohy v plné výši vrací aktivně přihlášeným zájemcům a to nejdéle do 30-ti dnů od zrušení akce.

Přeobjednání

  • Pokud se nemůžete klient v dohodnutém termínu dostavit k čerpání služby, informujte o tom předem telefonicky 24 hodin (pokud tomu nebrání vážné důvody), nejpozději 2 hod. před domluveným termínem. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci klienta.

Předčasný příchod

  • Prostory provozovny nejsou přístupné v libovolnou dobu. V provozovně není čekárna. S ohledem na ostatní klienty a návštěvníky provozovny je možné přijít nejdříve 15 minut před dohodnutým termínem (pokud není předem domluveno jinak).

Pozdní příchod

  • Dostaví-li se klient max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude služba, pokud to charakter služby dovoluje, provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Zkrácení rozsahu poskytnuté služby však nemá vliv na výši hrazené ceny služby.

Absence klienta

  • V případě nepřítomnosti nebo příchodu se zpožděním delším než 15 minut bude po klientovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši objednané služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty poukazu / permanentky (viz níže bod. 4).
  • Dojde-li k dodatečnému stornování přihlášky ze strany klienta do 14-ti dnů před zahájením akce, vrací se zájemci záloha v plné výši.
  • Dojde-li ke stornování přihlášky po výše uvedeném termínu, záloha propadá v plné výši ve prospěch pořadatele příslušné akce. V případech hodných zřetele může poskytovatel služby nebo organizátor i v tomto případě rozhodnout o vrácení zálohy v poměrné výši.
  • Klient může kdykoliv ukončit poskytovanou službu nebo akci na vlastní odpovědnost opustit. V tomto případě je povinen uhradit plnou cenu služby, případně již zaplacená cena akce se nevrací.

Odmítnutí služby nebo účasti na akci

Službu nebo účast klienta na akci může poskytovatel služby nebo organizátor odmítnout v případech, kdy klient:

  • má zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
  • má zjevné příznaky podnapilého stavu, nebo vlivu návykových látek, nebo
  • má zjevné zdravotními problémy medicínského charakteru, nebo
  • je v nevyhovujícím hygienickém stavu, nebo
  • má opakovanou absenci, nebo
  • během objednávání služby nebo termínu se vyjadřuje nepřístojným způsobem, nebo
  • uváží-li tak poskytovatel služby nebo organizátor, v tomto případě bude poplatek za akci navrácen.

Předčasné ukončení poskytované služby nebo účasti na akci

Poskytovaná služba nebo účast klienta na akci může být předčasně ukončena, pokud se v průběhu:

  • u klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
  • u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek, nebo
  • u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
  • bude klient přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem.

Doprovod a přístupnost

  • Doprovod (i invalidní vozík) a přístupnost je nutné předem konzultovat s provozovatelem, neboť provozovna není zařízena na přítomnost dětí, dětských kočárků, zvířat. Provozovna nemá ani prostor na odkládání cyklistických kol.
  • Speciální požadavky je nutné sdělit před objednáním služby nebo při přihlášení na akci. Poskytovatel služby / organizátor se je bude snažit řešit ve prospěch klienta, ale tato možnost není dopředu zaručena. Na pozdější požadavky již nebude brán zřetel.

Odchod z provozovny

  • S ohledem na ostatní klienty se očekává odchod každého klienta do 15-ti minut po skončení služby.

Osobní věci a cennosti

  • Během poskytování služby je z bezpečnostních důvodů provozovna uzavřena.
  • Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před / během poskytování služby / po poskytnutí služby neručí. (Například pokud byste si sundali šperk, není v naší moci neustále hlídat, zda někde nezůstalo něco odložené a zapomenuté. Nemůžete po nás chtít, abychom poté obvolávali klienty, co přišli po Vás, zda něco nenašli...). Za odložené věci před provozovnou si zodpovídá klient sám.

Informovaný souhlas klienta

  • Klient je při prvním čerpání služby instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
  • Poskytnutá služba nebo akce není náhražkou za lékařskou či psychoterapeutickou péči.
  • V případě, že klient v současné době podstupuje jakýkoliv druh léčby, zavazuje se před zahájením čerpání služby nebo akce informovat poskytovatele služeb nebo lektora.

Ceník služeb

  • Základní ceník poskytovaných služeb je dostupný ZDE, nebo přímo na provozovně. Ceny platí pro pracovní dny od pondělí do pátku.
  • V případě dohodnutého termínu služby v sobotu, neděli nebo o svátcích může být k ceně služby účtován příplatek 100 Kč za hodinu. Všechny ceny obsahují DPH vy výši 21%.

Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí klient bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele. Reklamace se podává písemně na adresu poskytovatele služby. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po klientovi.

Dárkový poukaz / permanentka (dále jen poukaz)

Použití poukazu

  • Poukaz lze použít na úhradu libovolné služby z nabídky. U poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením poskytování služby.
  • Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem čerpání služby pro ověření platnosti.

Hodnota poukazu

  • Poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh služby.
  • Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

Platnost poukazu

  • Poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho použitelnosti. Lze jej použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem.
  • Služby je nutno vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti uvedené na poukazu. Lhůtu platnosti lze prodloužit pouze ze závažných důvodů. Důvody posuzuje poskytovatel služby, který poukaz vystavil.

Závěrečná ustanovení

  • Vstupem do provozovny vyjadřuje klient souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti poskytovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny poskytovatele služby.
  • Všeobecné obchodní podmínky:
  • přiměřeně se vztahují na služby poskytované i v jiných prostorách než v provozovně, pokud nejsou v rozporu a podmínkami užití daného prostoru.
  • nedotýkají se specifických provozních podmínek vztahujících se k poskytování mobilních masáží,
  • může poskytovatel služeb aktualizovat, budou-li to vyžadovat okolnosti a potřeby dostatečně kvalitního zabezpečení poskytované služby nebo akcí.
  • Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 10. 2021
Jana Hamáková| © 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky